Totalul afișărilor de pagină

vineri, 5 noiembrie 2010

Si eu sunt somnambul....

  Mda... o sa fiu sigur k o sa cititi asta si o sa-mi ziceti"xeroxule!!!A scris arynor ki somnambul scrii si tu" ei bine ce voi scrie eu este adevarat nui vreo nascocire sau vreo minciuna. Intradevar , dupa ce am citit postul lui mi-am adus aminte de ce mi-a zis mie mama cand eram mai mic.
  Ei bine ce mi-a zis?k cik intr-o noapte m-am ridicat din pat , am zis o poezie, am avut o discutie in contradictoriu cu frigiderul(el a castigat) am cinat cu chiuveta si apoi am deschis usa cu lada de gunoi, am scos lada si m-am pisat in ea....Evident eu fiind in stare de semiinconstienta( dormeam ba) nu stiam k am facut aceste lucruri.....ba da cea mai faza a fost knd mia zis ca dupa ce am efectuat usurarea in galeata de gunoi mam dus frumos si mam spalat pe maini....cand am auzit asta am murit de ras....
  seara nr 2: mam ridicat, am dat sa ies , mam rotit oleak prin casa,... si ... mam dus sa ma culc la loc...
  a treia seara si cea mai tare: mam ridicat k vroiam sa ma pis iar...nu reuseam sa deschid usa,... si mam pisat pe ea( nu vrei sa te deschizi ai? las ca vezi tu) apoi.. sa deschis ba fraate...si am reusit sa ma spal iar pe maini si mam dus iar sa ma culc....cea mai faza e  faza ca ma asteapta tata cu mopu in man a doua zi dimineata cand mam trezit

Un comentariu:

  1. :)) tare asta si mie imi povestea mama ca ma plimbam pe hol intr-o noapte :)) dar ce ai facut tu ...no comm

    RăspundețiȘtergere