Totalul afișărilor de pagină

vineri, 5 noiembrie 2010

Cat de "dragi" imi sunt mie tiganii

   Mda...Ciorile...Ce poti sa zici despre ele? Niste oameni inculti, lenesi , care ne fac patria si oamenii de ras prin lume, fiindca de exemplu ei crede cha lebedele heste hun fel de gaste si e bune de mancat mo!Sau ca hei face bani furand, ciordind si omorand.BA PROSTILOR MERGETI LA SCOALA CA  DACA MAI TRECETI PICIORU PESTE GRANITA ROMANIEI O SA FITI IMPUSCATI INAINTE SA ZICETI " Haoleu"!!!
  Asa unde am ramas?A da... Si pe deasupra au si un tupeu fantastic!Ba da desta de dau in gropi.Ex:
Eu mergeam linistit la un prieten.O cioara ma apostat cu intrebarea :"Cei haia?" Eu :''O prastie" el ia dao in coa (am uitat sa mentionez urmatoru lucru.aceasta boracime era inalta cat piciorul meu abia) eu : hai lasa-te. Ba si ma injutar te mama.in acest moment m-a cuprins o furie teribila si am zis"M****ii tai tie ti-e cald cu dinti in gura" asa ca l-am apucat cu o mana de maini si cu una de piciore si l-am aruncat in tomberon. Vai si ce s-a potolit!:)))
Ce le doresc eu e SA MOAAARAAAAA!!!!!fiind spalati cu soda caustica si cianura in cazanele din iaaaddd!!!
Si ce ma bucura e ca tovarasu arynor e alaturi de mine:))


si acum va las cu un banc(despre tigani logic): pe vremea luit Hitler sunt prinsi in Germania vreo 10 tigani.Sunt bagati in lagare cu cateva mii de evrei la gazat.Stau astia acolo vreo 2 ore si la un moment dat intra un comandant sa verifice.Astia jucau carti pe muntele de cadavre( gazu e vrajeala pe langa sosetele lor) asa ca au zis" MO TUTI MORTII LU MATA INCHIDE USA CA IESE GAZU" =))))
                                                                                                                                 peace out!

2 comentarii: