Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 iunie 2011

Insulte destepte

1 Parintii tai te-au rugat vreodata sa fugi de acasa?
2 Mi-ar fi placut sa fii la TV ca sa te inchid
3 Ai terminat de vorbit sau mai trebuie sa dorm? sleepy
4 Nu stiu de ce, dar de fiecare data cand deschizi gura incepe un idiot sa vorbeasca
5 Cum doi oameni asa de frumosi ca voi....au un copil asa de urat?
6 Cum de esti aici surprise ? Credeam ca la Zoo inchide noaptea thinking
7 Esti dovada vie ca o persoana poate trai fara creier thinking
8 De cate ori trebuie sa trag apa, ca sa dispari?
9 Data viitoare cand ai ceva de spus, sa taci din gura !
10 Salut! Eu sunt un om,da tu ce naiba esti ?
11 Intodeauna mi-am dorit sa am pe cineva la care sa tin, sa il iubesc, sa imi fie prieten...dupa ce te-am intalnit pe tine m-am razgandit

2 comentarii: