Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 10 noiembrie 2010

Ora 4? no problem...

    Asa deci....je returne de la scoala si intrat in casa. M-am schimbat, am mancat si treci la teme fraiere.Asa...am scris eu ceva vrajeli(cele mai mari la romana si minune toate erau bune aproape...) asa si dupaia miam facut baie...cand sa ma usuc cu feohnu miam facut eu freze dupaia dati paru in jos ca ai ore cu diriga maine....am mai stat pe la tv mioi mai fi invatat ceva si pana la urma mam culcat...la 12...
     Mam foit pana pe la 1, am adormit pana la 2 dupaia mam trezit sa ma pis si iar mam foit pana la 2...EXACT in momentul in care  am reusit sa adorm simt ca ma mananca mana si se aude la ureche Bzzzzz bzzzzz eu in minteaa mea de om remarcabil miam zis: F***i ***** matii de unde **** **** ai mai intrat si tu FIX IN CAMERA MEA TUTI **** MATII!!!!
     Asa ma rog am mai facut o critica constructiva tantarului vreo 5 minute si apoi am aprins becu sa pot sal omor. AM STAT O ORA CU BECUL APRINS SI NU LAM VAZUT MACAR!!!!! si suparat mam dus sa ma culc si eu ... LA 4!!!! normal ca dimineata puteai sa ma tai ca nu doream sa cobor din pat dar cum viata asta e de CACAT mam ridicat...
     Seara vino acasa schimbate mananca spalate si dai invatat pe rupte ca maine ( adica azi ) am lucrare la geografie.. parca era in chineza cartea nu alta... Deci dupa ce nam dormit decat 3 ore mam concentrat vreo 8 pe ziua de azi mai tre si sa invat... de la ora 7 la ora 10 am citit si recitit si nam inteles decat nimic....asa ca mam apucat de teme. leam terminat la 12 ( cum dracu am rezistat pana acuma ) si iata noroc din plin am gasit tantaru si lam omorat... miam dedicat si mie 15 minute pe saptamana asta si am stat in cur la televizor... deja era 1 ... si mam culcat ... la 1 jumate dormeam cu spume sin cur... normal.. si cum nu mi se poate intampla decat mie... iar BZZZZZ BZZZZZZZZ in mintea mea de c8chil la fel de remarcabil ca in ziua anterioara iar: F**** *** mati duten***** de ***** bagatiasi*******  tuti******* si totusi iar mam dus sa arpind becu si am stat pana la 2 jumate sal omor... cand am omorat am inceput sa rad aiurea de bucurie ca pot dormi si a sunat ceasu pe la 7 eu in mintea mea iar( bagamias picioru in ea de scoala) am oprit ceasu mam culcat la 7:15 mama : vezi ca a sunat ceasu trezestete eu ma ridic in picioare ea pleaca si eu cad pe langa pat unde am dormit pana pe la 8....

2 comentarii:

  1. ai un farmec de nota 10, continua cu asta, ca esti bun
    miai inveselit ziua, desi se termina, am ras ca dobitocul o jumate de ora cand tiam citit postarile

    RăspundețiȘtergere