Totalul afișărilor de pagină

marți, 9 noiembrie 2010

friends

 prieteni ... toata lumea are prieteni. macar unul! toata lumea mai putin futas...eu va voi descrie unii din prietenii mei:
 1.Catalin... amuzatnt, lenes relaxat, seamana cu mn doar k e mai mic, un prieten foarte bun inca de cand am terminat clasa a II-a. in tabara a venit cu un costum de maimuta si nustiu cum am intrat in vorba si am ramas prieteni. cred ca mam certat cu el doar de 2 ori si in 1 ora eram deja prieteni iar:D MY BFF( best fucker forever, sau cum ar zice Lentilus Miopus Adelinus , my fucker mother forever:)) ) la blogroll viata de zi cu zi sau cum era...
 2.Teodora... ia mereu zece gosh sami faca mie in ciuda:)) ma inteleg foooaarteee bine cu ea cam de prin clasa a cincea, cand am creat un joc cu intrebari pe care il jucam pe la 2 noaptea prin sms-uri in loc sa dormim( dormit=cei aia?)..ea mia dat obsesia pt twilight dar din fericire m-am vindecat.ea mi-a dat ideea de ami face acest blog deci dragi c8chii sau adulti ce ciudatenii ati mai fi dak nu era teodora acuma nu stateati ca fraierii in fata monitorului intrand din jumate in jumate de ora pe blogul meu sa vedeti daca am mai postat ceva:)))  la blogroll glasul din umbra
 3.Crisina&lavinia&bianca fete de gasca, le place viata, se prind de glume. am ales sa le descriu pe toate 3 d odata fiindk ce face una face cealalta(BFF) .si in plus consum netu degeaba:)). ma rog... cred k dak nui ziceam eu lu crisina sa se impace cu bianca acuma aveam nevoie de inca un blog k sa le pot descrie separat...oricum...pe crisina o stiu de la gradinita, am stat cu ea in clasa intaia in banca, prieteni de 9 ani:X( uau mai mult de jumate din viata mea)
 4.Tovarasu Tiv.. eu boschetar si el idiot:)) doar el stie:)) ne-a facut cunostinta fosta mea prietena ( totodata si fosta lui prietena) neam injurat vreo jumate de ora pe net si dupaia am descoperit ca suntem cam la fel. si neam imprietenit.. cu el am eu clasa noastra speciala care mai are putin si e gata ( clasa vip a mea si a lui ) pe care am proiectat-o in doua zile... si tot noi suntem cei care au ajuns la concluzia ca piciu e cel mai amarat bochetar si ca vom avea uniforme cu i hate piciu:)). alex este un tip relaxat si pacifist. exagerat de relaxat. are o fata ..arata de parca nu exista nici o problema in lumea asta, e totul perfect... frate..stiu un singur om mai calm ca el. un cadavru=)))
 5.dintos. detasat , calm , un c8chil care il doare-n **** de ce zice lumea, original, amuzant , el e cel care mi-a gasit porecla( la fourmi=furnicuta=))) ) . creatorul fazei cu DEEEEAAAAA de care neam amuzat vreo doua zile ca dupaia o foloseau toti prostii... omu asta face amanet cu grigoreeee:)))) el ii da niste bratari de aur si grigore scoate banii LOL:))))  un bun prieten..Se afla in continuu razboi cu diriga lui ( Axinte ii zic eu) si se pare ca nimeni nu castiga god damn it :( anu trecut la sfarsitu scolii nu-l mai primea gardianu in curte=))) asa de cuminte ce e:))) pentru mai multe detalii vezi la blogroll ceva nou
    Restu care nu ati aparut... nu am timp si rabdare sa va descriu pe toti... acestia sunt unii din bunii mei prieteni iam descris doare pe ei deoarece restul va regasiti in descrierea acestora..                        peace

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu