Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

despre bianca....

    Bianca=o colega.Normal ca a aflat ca am blog.Si ca o prietena buna(adik ne intelegem bine la ce va e gandu?) ce e este a intrat sa vada ce scriu eu cu lemnu cu butoane(tastatura)...BA si i-a placut...si ma rugat sa scriu despre ea...SI eu am uitat... si iaca ma disperat cu asta si acuma nebuna a intrat peste mine in casa ma legat cu sfori de maini si picioare mia pus calus in gura si sta cu un pistol la tampla mea ca dak nu scriu imi face ventilatie la cap( HEEELP HEEELPP)... iaca ia acumai vedeta pe net ca fernando si perversu:))
    ba acuma fara vrajeala e chiar o prietena buna , nu pune botu dak faci misto oleak de ea(treaba mea) si se prinde de glume frate nu tre sa stai o ora sai desenezi sa se prinda si sasi piarda gluma farmecu..
   in rest..e frumusica nam ce comenta la aspect, paru imi place cai cret( cam asa il aveam cand eram mic ca eram pletos :)) nu pun sau dau poze:P ) si ce e bine e ca e originala si nu asculta manele ceea ce e bine...
    si..stati putin ca ma incomodeaza sfoara de la mana:)) ....................................................................................
    asa.. acuma e mai bine. In rest.... ce sa mai zic?
    ba si acuma ce numi place:
    1.ca te dai cu creionu dermatograf.. ba arati de park ai cazut cu capu in semineu....
    2. cami faci ciuda ca tu mai ai ziua voie la scoala cu blugi...
    3. ca nu ai incalzit pistolu anterior si o sa dau in raceala din cauza ta....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu